דף נחיתה
כל מה שצריך לדעת על דף נחיתה מנצח
דף נחיתה (באנגלית: Landing page) הוא דף יחיד שאליו הגולש מגיע ממקורות פרסום שונים הן מפרסום ממומן,
באנרים, רשתות חברתיות וכל מקור פרסום אחר.
מטרתו העיקרית של הדף נחיתה היא למקד ולהביא לתשומת ליבו של הגולש
במסר מכירתי\שכנועי ולהניע אותו לפעולה ע"י השארת פרטים (ליד) או התקשרות
טלפונית לבעל המוצר.
ככל שהדף נחיתה יהיה יותר ממוקד לצרכיו של הגולש כך נזכה להרבה יותר פניות.
חשוב שהדף לא יהיה ארוך ועמוס בעין מבחינה עיצובית ולא עומס בטקסטים.
דף נחיתה (באנגלית: Landing page) הוא דף יחיד שאליו הגולש מגיע ממקורות פרסום שונים הן מפרסום ממומן,
באנרים, רשתות חברתיות וכל מקור פרסום אחר.
מטרתו העיקרית של הדף נחיתה היא למקד ולהביא לתשומת ליבו של הגולש
במסר מכירתי\שכנועי ולהניע אותו לפעולה ע"י השארת פרטים (ליד) או התקשרות
טלפונית לבעל המוצר.
ככל שהדף נחיתה יהיה יותר ממוקד לצרכיו של הגולש כך נזכה להרבה יותר פניות.
חשוב שהדף לא יהיה ארוך ועמוס בעין מבחינה עיצובית ולא עומס בטקסטים.
עקרונות בסיסיים לעיצוב דף נחיתה
- עיצוב מקצועי ונקי המעביר את המסר הברור של המפרסם, ומטרתו להניע את הגולש לפעולה.
- כתיבת כותרת ברורה ומושכת של תועלות המוצר והשירות המוצע, המניעה את הגולש לפעולה.
- טקסט קצר המבליט את יתרונותיו של תועלות המוצר ומאפייניו.
- תמונות הממחישות ומבטאות את השימוש במוצר או בשירות.
- טופס השארת פרטי התקשרות (לרוב שם מלא, דואר אלקטרוני וטלפון היוצרים ״ליד״)
- אפשרות קישור למידע מורחב על השירות\מוצר, או קישור לעמוד הבית.
- המלצות של אנשים אשר חוו שימוש בשירות\מוצר באמצעות עדויות ותמונות